Deconspirarea masoneriei

– Televiziunea

   Datorită impactului deosebit de mare pe care televiziunea îl are asupra marilor mase de oameni, francmasoneria foloseşte emisiunile TV (abil şi malefic realizate) pentru a-i manipula şi „programa” pe cei ignoranţi. Omul modern, „homo televisiens”, a devenit dependent de televizor şi pierde cel puţin 3-4 ore pe zi în faţa micului ecran. La întocmirea programelor TV, alături de specialişti din cele mai diverse domenii de activitate, lucrează şi psihologi care în conformitate cu planurile malefice ale masoneriei manipulează prin sugestie conştiinţe, creează opinii de masă, influenţează politic şi educaţional telespectatorii. Prin repetare, prin prezentare în forme atractive imagine-muzică-sunet, prin sugestie, apar în subconştientul telespectatorilor germenii autosugestiei, care acţionează insidios, permanent şi distructiv.
Astfel, fără să-şi dea seama, telespectatorul se lasă condus, manipulat. Comoditatea preluării mesajului audio-vizual a făcut ca telespectatorii să accepte bucuroşi informaţii prefabricate subtil malefic, aranjate şi decupate, care le captează toată atenţia, transformându-i astfel, din fiinţe care ar trebui să gândească în fiinţe gândite.
Francmasoneria urmăreşte ca prin diverse şi atractive jocuri şi concursuri să abată atenţia oamenilor de la modul pervers în care urmăresc să instaureze noua „ordine mondială” prin care vor să exploateze oamenii acestei planete.
În timpul emisiunilor TV abil şi atractiv concepute, atunci când este captată atenţia conştientului (care ar trebui să cenzureze informaţiile care ajung în subconştient) prin fraze, cuvinte, sunete şi mai ales prin imagini special alese, se va produce implantarea în subconştient a mesajului urmărit a fi transmis, iar apoi oamenii vor reacţiona conform modului în care le-a fost programat subconştientul!
    În faţa micului ecran, vrând-nevrând, fiinţa umană îşi formează psihologia de consumator, devine receptiv, iar televizorul va deveni o necesitate (generând boli psihice), aşa cum este alcoolul pentru un beţiv sau cum sunt ţigările pentru un fumător.
Libertatea telespectatorului de a alege este limitată, lui i se propun emisiuni special create, având scopuri prestabilite, fiecare din ele având un mesaj subtil ales. Un om care vine obosit de la servici este receptiv (pasiv) în faţa televizorului, iar psihologia lui este de a prelua fără nici un discernământ mesajul primit.
Francmasoneria urmăreşte ca majoritatea filmelor prezentate la televizor să aibă scene violente, de groază, care să genereze perturbări psihice celor care vizionează aceste filme. Reputatul psiholog japonez din Tokio, Seichi Tomojo, a făcut un studiu timp de 7 ani, observând 46 de femei însărcinate având vârste între 18 şi 40 de ani. Concluziile cercetătorilor sale sunt:
– Femeile însărcinate care privesc filme de groază şi poliţiste nasc prunci subponderali şi lipsiţi de farmec, pe când femeile care se delectează cu filme de dragoste sau spectacole muzicale vor avea bebeluşi grăsuţi, simpatici şi bine dispuşi.
– Femeile însărcinate care vizionează la televizor imagini violente, muzică metalic rock, au statistic şansa de a naşte copii nervoşi, perturbaţi psihic, scuturaţi de spasme musculare.
– Femeile gravide care urmăresc evenimente sportive, nasc copii mai dezvoltaţi fizic, bebeluşii lor fiind mai agresivi decât ai femeilor care nu privesc deloc la televizor.
– Copii femeilor care privesc emisiuni educative sunt mult mai armonioşi.
Mesajul audio-vizual al filmelor de groază, poliţiste, violente, spectacolele de metalic rock încurajate şi susţinute (sponsorizate) de masonerie, muzica rock în general, dar în special cea din ultimii ani (care de fapt nu este muzică ci doar nişte strigăte animalice ce pun fiinţa umană în rezonanţă cu ceea ce este malefic), generează grave dezechilibre psihice şi mentale.
Statistic s-a constatat că în urma spectacolelor metalic rock foarte mulţi fani devin violenţi, provoacă scandaluri şi bătăi violente, violuri, fapte antisociale, crime. Recent, în urma unor astfel de manifestări satanice ale fanilor formaţiilor rock, guvernul german a interzis pătrunderea în Germania a oricărei formaţii rock din afara ţării.
În cazul „trăirii televizate”, mesajul transmis copiilor şi adolescenţilor provoacă o contagiune emoţională imediată, propice pentru mimetism, şi chiar îndemnul de a trece imediat la fapte antisociale cum ar fi: furturi, tâlhării, spargeri de maşini, crime, acţiuni violente, etc. În acest sens putem da exemplul celor 29 de tineri din S.U.A. care şi-au tras câte un glonţ în cap, după vizionarea la TV a filmului „Voiaj la capătul infernului”. Acesta este doar unul din miile de exemple despre modul în care un film satanic perturbă psihicul oamenilor şi-i determină să se auto-distrugă.
În urma studiilor şi statisticilor făcute a reieşit clar că televiziunea poate realiza prin mesaje induse la copiii şi la adolescenţii care au structuri psihice mai fragile, stări de violenţă şi de agresivitate, tendinţe de teribilism, dar şi lucruri extrem de periculoase: dorinţa de sacrificiu suprem, tendinţa către terorism sau sinucidere.

Cu televizorul ati mintit poporul!

      Karl Poper, autorul lucrării „Societatea deschisă şi duşmanii săi” avertiza în eseul „Un patent pentru a face TV” asupra relaţiei TV-democraţie. El spunea că «S-a ajuns la situaţia că televiziunea a devenit o putere politică potenţial colosală, s-ar putea spune, cea mai mare. Ca şi cum ar fi fost cuvântul lui Dumnezeu. Şi aşa va fi dacă vom continua să acceptăm folosirea abuzivă a puterii televiziunii. Ea a devenit o puterea prea mare pentru democraţie. Nici o putere nu va putea supravieţui dacă nu se pune capăt acestui abuz. Cred că un nou Hitler ar avea, cu televiziunea, o putere infinită. O democraţie nu poate exista dacă nu se ţine sub control televiziunea sau, mai precis nu poate exista mult timp dacă nu se dă la iveală complet puterea televiziunii».
Mircea Moldovan, preşedintele Consiliului Naţional al Audio-Vizualului, cu privire la oribila crimă realizată de un tânăr de 15 ani care şi-a ucis prietenul inspirându-se dintr-un film dat pe TV afirmă: „Autorii morali ai crimei sunt televiziunile care transmit filme cu violenţă.”

Minciuni in direct

     Cu ajutorul televiziunii poţi dezinforma, forma opinii greşite, sau chiar impune puncte de vedere politice, economice, sociale etc, despre un grup de oameni, o societate sau un popor. Un astfel de exemplu l-a dat televiziunea britanică, BBC, (care este dirijată şi controlată de Francmasonerie) prezentând maltratarea lui Mihail Cofariu la Târgu-Mureş ca fiind o acţiune de purificare etnică a românilor împotriva minoritarilor unguri. Acesta a fost o acţiune mascată a Francmasoneriei, de „manipulare ordinară” a opiniei telespectatorilor englezi în favoarea Ungariei, pentru a fărâmiţa teritoriul României. Francmasonii urmăresc prin tot felul de acţiuni politice să slăbească forţa poporului român, ce constă tocmai în unitatea sa. În ziarul Jurnalul Naţional din 30.05.1997 se afirmă: „În judeţul Covasna, unul din sloganurile anilor 90-91 începe să prindă contur: «Vom studia şi limba română în limba maghiară!» În acele vremuri, profesori ca Gyrgy Ianoş îşi începea orele de fizică făcând următorul apel: «Elevii români nu au ce căuta la ora mea.» Profesorii români erau întâmpinaţi de elevii maghiari astfel: «Când pleci de-aici?» sau erau pur şi simplu daţi afară pe motiv că «Vom studia şi limba română în limba maghiară.» Profesoara Maria Oprea a notat tezele la română, foarte slabe de altfel, cu note de 4. Unul dintre elevi, cu acordul total al colegilor săi a scuipat pe caiet, l-a aruncat pe jos făcându-l ferfeniţă cu picioarele. «Ne era frică să vorbim şi pe stradă româneşte. Mulţi elevi români, dar în special eleve erau batjocoriţi(te) în fel şi chip.»”
Într-un buletin informativ internaţional se afirmă: „Conflictele etnice sunt plănuite, finanţate şi organizate de masoni. Combatanţii folosesc armament, muniţii, echipament şi alimente pe care le furnizează plutocraţia financiară masonică, organizând măceluri. Gorbaciov afirmă că aceste conflicte etnice sunt plănuite de „Consiliul Înţelepţilor” şi că toţi membrii consiliului au subliniat următoarea idee: „Creştinismul trebuie să dispară şi să fie înlocuit cu o religie mai cuprinzătoare (New Age) şi de asemenea naţiunile trebuie să dispară”. Masonul Sam Keen specialist în mediul înconjurător a explicat că „pentru buna funcţionare a Noii Ordini Mondiale din fiecare 10 oameni 9 trebuie să moară”. El a cerut secondat fiind de Carl Segan reducerea populaţiei globului cu 90%. Misiunea lui Gorbaciov în cadrul masoneriei internaţionale Sioniste a fost de a distruge sistemul comunist (creat tot de ei) care nu le mai era de folos. Analizând activitatea pe care o desfăşoară acum Gorbaciov se poate trage concluzia că el are sarcina de a distruge creştinismul şi de a crea toate premizele de înfeudare a lumii masoneriei internaţionale Sioniste. De asemenea este dovedit faptul că cei doi „mari” masoni care la vremea aceea „conduceau” destinele lumii, Gorbaciov şi Bush au urmărit ca în decembrie ’89 să dezmembreze România printr-un război civil dar nu au reuşit acest lucru deoarece prin comportamentul său poporul român şi oameni patrioţi şi curajoşi care au plătit cu viaţa opoziţia lor (de exemplu generalul Guşe) n-au permis aceasta.
În tratatul de aderare la Uniunea Europeană (semnat şi de autorităţile române în 1995) se pun explicit următoarele două condiţii:
– orice ţară o dată intrată în Uniunea Europeană îşi cedează suveranitatea naţională Centrului de la Strasbourg;
– legislaţia Comunitară este deasupra legislaţiei naţionale.
În aceste condiţii ne întrebăm ce se urmăreşte prin semnarea acestor tratate? Ce motive îi determină pe oamenii politici să accepte orice condiţii oricât de aberante ar fi ele în privinţa României?

BBC News: „Guvernele nu conduc lumea, ci Goldman Sachs (corporatie financiar-bancara) conduce lumea.”

12 comentarii »

  1. Dupa cum se vede, pana acum si-au atins scopul. Si cu ajutorul conducatorilor statelor. La noi au contribuit din plin atat Iliescu, Constantinescu si Basescu, acesta din urma mai abitir decat toti ceilelti, si camarilele lor politice .

    Comentariu de marin — Ianuarie 5, 2012 @ 3:25 pm | Răspunde

  2. Adevarat, din pacate…

    Comentariu de TheFatGrass — Ianuarie 7, 2012 @ 10:53 pm | Răspunde

  3. Nu vor reusi…

    Comentariu de Fdar gats — Martie 16, 2012 @ 7:33 pm | Răspunde

  4. EI STIU CA NU VOR REUSI TOT CE SI-AU PROPUS,STIU CA CREATORUL UNIVERSULUI E MAI PUTERNIC DECAT EI.DE ACEIA SUNT ATAT DE DISPERATI IN ACTIUNEA LOR DE A NE DISTRUGE.

    Comentariu de ana — Aprilie 25, 2012 @ 9:17 am | Răspunde

  5. Demascarea industriei muzicale:
    http://www.filmenoigratis.info/2012/04/music-industry-exposed-illuminati.html

    Comentariu de andreea esca — Decembrie 7, 2012 @ 6:24 pm | Răspunde

  6. Adevaratii stapani ai presei din Romania…
    A unsprezecea porunca a lui Moise : “Sa nu uitati sa controlati presa”

    I. Caracatita “Hearst”
    William Randolph Hearst faimosul evreu american care a fondat imperiul sau numit Hearst in toata lumea. In Romania ii spune “Sanoma Hearst Romania SRL” si directorul general este bineinteles o evreica pe nume Elisabeth Loesberg .
    Compania Hearst detine urmatoarele ziare publicatii: Beau Monde, Bucataria de azi, Casa si gradina, Cosmopolitan, Femeia, Femeia de azi, FHM, Mami, Mamica de azi, Marie Claire, National Geographic, Sanatatea de azi, Story.

    II. Caracatita “Ringer”
    Michael Ringier impreuna cu sotia sa Ellen Ringier sunt evrei din Elvetia care detin o caracatita internationala. Directorul general al “Ringer Romania” este bineinteles un evreu pe nume Marius Hagger. Numele sau de familie Hagger este de origine evreiasca si inseamna “uitat, las sau strain”.
    Compania evreiasca Ringer Romania detine urmatoarele publicatii: 100 cele mai bune companii pentru care sa lucrezi, 100 femei de succes, 300 cei mai bogaţi romani, Bolero, Bravo, Bravo Girl (numai aceste reviste au stricat si au pervertit viata a mii de copii…), Capital, Compact Bucuresti, Evenimentul Zilei, Evenimentul Zilei de Duminica, Evenimentul Zilei – ghid TV, Libertatea, Libertatea – Editia de duminica, Libertatea Integrame, Libertatea pentru femei, Libertatea pentru femei – Horoscop, Libertatea pentru femei – Retete, Libertatea pentru femei – Totul pentru mama mea, Libertatea Special Sanatate, Libertatea – Supliment Weekend, Lumea Femeilor, Lumea Femeilor Style, TVMania, TV Satelit, Unica, Unica Wedding.

    III. Caracatita „Media Promo Valores”
    Hadrian Mateescu . Atat Hadrian Mateescu cat si directorul general al ziarului Click! care este bineinteles un evreu pe nume Adrian Halpert sunt cunoscuti de catre A.N.R. ca fiind evrei inca din 12 Noiembrie 2007. Numele sau de familie Halpert este de origine aşkenazi evreiasca.
    Caracatita evreiasca Media Promo Valores detine urmatoarele: Adevarul, Adevarul de Seara, Averea, Averea Ghid TV, Click, Click! de Duminica, Click! Ghid TV, Dilema Veche, Dilemateca.

    IV. Caracatita „Central European Media Enterprises”
    Ronald Lauder este un evreu cunoscut si presedinte al CME. Aceasta caracatita evreiasca se extinde pe tot cuprinsul Europei Centrale si de Est. Pe 10 Iunie 2007, evreul Ronald Lauder a fost ales presedintele Congresului Mondial Evreiesc . Fiica sa, Jane este casatorita cu un evreu pe nume Kevin Warsh care este guvernator la Rezerva Federala SUA . Presedintele caracatitei evreiesti CME din Romania este evreul Adrian Sarbu.
    Caracatita evreiasca Central European Media Enterprises detine urmatoarele publicatii: Acasă, MTV România, Pro Cinema, Pro TV, Pro TV Internaţional, Sport.Ro.

    V. Caracatita „Kohlberg Kravis Roberts”
    Aceasta caracatita evreiasca se extinde in toata lumea, in special in SUA si in Europa. Fondatorii si patronii KKR sunt evreii: Jerome Kohlberg, Henry Kravis si George R. Roberts.
    Caracatita evreiasca KKR detine mai multe sub-companii, printre care: ProSiebenSat.1 Media AG si SBS Broadcasting Group.
    Cele doua sub-companii mentionate mai sus detin: Urmatoarele posturi TV: Prima TV (este transmis si in Moldova), Kiss TV (se numea inainte de noiembrie 2006: TV K Lumea), Si urmatoarele posturi de radio: Kiss FM (inainte ii spunea Radio Contact, disponibil si in Republica Moldova), Magic FM, One FM.

    VI. Caracatita „News Corporation”
    Caracatita News Corporation este una dintre cele mai mari si lacome caracatite din lume. Aceasta caracatita mare si grasa este detinuta de cripto-evreul Rupert Murdoch care s-a nascut in Australia. Mama sa fiind evreica „filantroapa” Dame Elisabeth Murdoch.
    B1TV este detinut in proportie de 12,5% de caracatita News Corporation. Cine detine restul de 87,5% ramane sub semnul intrebarii inca. Este posibil sa fie un roman, un strain european sau poate cine stie, tot un evreu. Momentan ramane sub semnul intrebarii.
    News Outdoor Group este o subcompanie a companiei evreiesti News Corporation care se ocupa cu publicitatea outdoor (bannere sau panouri mari prin orase sau in afara lor).

    Alte companii detinute si conduse de evrei:
    Bine! pentru mine (revista), Peter Jansen este directorul revistei, numele sau de familie Jansen este de origine evreiasca si inseamna “maretia lui Dumnezeu”.
    Slab sau Gras (revista), Otilia Ostrotki este directorul general al revistei, numele sau de familie Ostrotki deriva din numele aşkenazi evrei Ostrowski.

    http://deveghepatriei.wordpress.com/2011/07/14/adevaratii-stapani-ai-presei-din-romania/

    Comentariu de Robert — Ianuarie 23, 2013 @ 5:37 pm | Răspunde

  7. http://gandeste.org/general/prea-multe-ecrane-pentru-un-copil-mic-un-copil-de-7-ani-sta-un-an-zi-si-noapte-in-fata-televizorului-sau-a-laptopului/26340
    Privitul excesiv la Tv distruge neuronii, slabeste atentia si induce stare de prostatie. De aceea elevilor si studentilor nu li se recomanda sa stea la Tv in timpul examenelor. Nu au fost create atatea zeci de canale tv pt divertisment, ci pt a transforma oamenii in oi blegi.

    Comentariu de Dr. R.Comanescu — Februarie 11, 2013 @ 4:52 pm | Răspunde

  8. Sunt total de acord dar viziunea nu depinde doar de televizor ci si de cel care il priveste…Un om pe care il duce capul,stie ca tot ce conteaza este Dumnezeu insa se uita de exemplu la filme de groaza sau alt ceva,nu va fi afectat…cel putin asa e la mine..

    Comentariu de Razvan — Februarie 14, 2013 @ 5:19 pm | Răspunde

    • de obicei emisiunile si filmele tv actioneaza mai mult la nivel subconstient, deci chiar daca ne gandim la dumnezeu, efectul lor tot se va produce, dar intradevar va fi mai redus.

      Comentariu de deconspirareafrancmasoneriei — Februarie 16, 2013 @ 4:33 pm | Răspunde

  9. […]      Cu ajutorul televiziunii poţi dezinforma, forma opinii greşite, sau chiar impune puncte de vedere politice, economice, sociale etc, despre un grup de oameni, o societate sau un popor. Un astfel de exemplu l-a dat televiziunea britanică, BBC, (care este dirijată şi controlată de Francmasonerie) …

    Pingback de Televiziunea | — Octombrie 28, 2013 @ 2:21 pm | Răspunde

  10. „News Outdoor Group este o subcompanie a companiei evreiesti News Corporation care se ocupa cu publicitatea outdoor (bannere sau panouri mari prin orase sau in afara lor).” asta o ghicisem si singur, dar mersi de confirmare…nu puteau sa lase asa o pleasca…ar fi de verificat si publicitatea la metrou cine o face…ca si acolo sunt niste increngaturi politice si sindicale ff interesante

    Comentariu de IQ100 — Decembrie 31, 2014 @ 8:51 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

%d blogeri au apreciat asta: