Nichifor Crainic în articolul ÎMPOTRIVA DEMOCRAŢIEI MASONICE, ziarul CURENTUL, 15 martie 1929: …Democraţia masonică ostilă Bisericii, e, în fond, ostilă sufletului românesc. Democraţia masonică, având substrat ocult, e subversiva şi primejdioasă, e internaţională în sensul unor anumite interese nemărturisite şi pentru aceasta, ruinătoare lentă a ideii de românism …nedemnă şi imorală. Urmărită de aproape în acţiunea ei la noi, ea apare solidară cu toţi indivizii fărădelegii pe care îi împinge la conducerea statului, pentru a opera prin ei, în scopurile nemărturisite.
Episcopul Vartolomeu al Râmnicului: …Dacă sufletul meu a fost, este şi va rămâne în veac refractar vreunei instituţii omeneşti, instituţia aceasta este francmasoneria, în care eu am văzut deapururea nu numai subminarea evanghelică a sunetelor, dar primejdia ordinei naţionale şi politice din fiecare stat.
La 16 iulie 1782 a avut loc congresul de la Wilhelmsbad, unde au fuzionat Iluminaţii lui Weishaupt şi masonii din lojile engleze şi franceze. Numărul membrilor s-a ridicat la 3.000.000. Evreii au fost masiv admişi în toate lojile, lucru care până la această dată se făcea discret. Publicul a aflat puţin din cele discutate la congres, deoarece congresul s-a ţinut foarte secret. Contele de Virieu, un mason care a luat parte acolo, a fost întrebat de un prieten al său dacă nu poate dezvălui ceva din cele hotărâte la congres. Acesta a răspuns: „Eu nu pot să ţi le împărtăşesc. Pot numai să-ţi spun că este mult mai grav decât crezi tu. Conspiraţia care s-a pus aici în mişcare este atât de perfect organizată încât nu este scăpare pentru monarhie şi biserică”.
Este interesant de citat un pasaj din cuvântarea lui Albert Pike din 4 iulie 1889: „Religia noastră, a masonilor celor mai înalţi în grad, este credinţa neprihănită în Lucifer. Dacă Lucifer nu este Dumnezeu, atunci nici Cristos nu este Dumnezeu. Dar ei sunt amândoi Dumnezei. Deoarece ştiinţa ne învaţă că nu există lumină fără umbră, frumuseţe fără urâciune, alb fără negru. Absolutul poate exista numai prin doi Dumnezei. Lucifer este Dumnezeul luminii”.
Benjamin Disraeli, conte de Beaconsfield, romancier evreu şi om de stat britanic: …Oamenii de la putere n-au avut a face numai cu guvernele, cu împăraţii, cu regii şi cu miniştrii, ci mai mult cu societăţile secrete, elemente de care trebuie să ţină seamă, în ultimul moment ele pot să distrugă toate aranjamentele. Ele au agenţi pretutindeni, agenţi fără scrupule care împing la asasinat şi pot, dacă ele cred oportun, să provoace un măcel.
1913. Preşedintele Woodrow Wilson în The New Freedom: „De când am intrat în politică, mulţi oameni mi-au încredinţat opiniile lor. Unii din cei mai importanţi oameni din S.U.A. se tem de ceva sau de cineva. Ei ştiu ca există undeva o putere atât de organizată, atât de solidă, de atentă, de concretă, universală, încât preferă să vorbească în şoaptă atunci când îşi exprimă dezaprobarea.”
Winston Churchill înainte de a intra în francmasonerie, fost ministru de război pe timpul primului război mondial în cabinetul prezidat de Lloyd George şi înainte de a prezida el însuşi guvernul britanic în cel de-al doilea război mondial şi a vinde România lui Stalin în octombrie 1944. Opinia lui despre „conjuraţia universală” sintetizată în francmasoneria Marelui Orient, în SUNDAY HERALD, 1920: „Din vremea lui Spartacus până la Karl Marx, apoi până la Troţki (Rusia), Bela Khun (Ungaria), Rosa Luxemburg (Germania), Emma Goldman (SUA), conspiratia francmasonica mondiala a crescut într-una, cu scopul de a distruge civilizatia si de a reconstrui societatea pe bazele unei trepte de dezvoltare inferioara si pe baza rautatii împletite cu invidie; si s-a împins tot mai mult conceptul imposibil al egalitatii. Aceasta conspiratie a jucat un rol în fiecare miscare subversiva din secolul al XIX-lea; si acum, în fine, aceasta banda de personalitati extraordinare din lumea interlopa a marilor orase din Europa si America au pus mâna în beregata poporului rus si au devenit stapâni absoluti ai acelui enorm imperiu.”
Petre Ţuţea: Francmasoneria doreşte puterea cu lozinci democrate. Nu sînt religioşi, au o singură religie: propria lor doctrină. Pe duşmani îi anulează social. Au o structură supranaţională, deci sînt antinaturali. Toţi cei care aspiră la unitatea speciei om anulează principiul competiţiei între popoare; anulează însuşi principiul civilizaţiei moderne, născută prin luptă.
Antisemitismul nu e o reacţie spontană a românilor, a germanilor, a polonilor, a francezilor, a americanilor, ci e provocat de evrei, prin exces. E provocat de ei ca spaimă, crezînd că-l previn. Antisemitismul funcţionează după principiul acţiunii şi reacţiunii. Păi dacă rabinul Moses Rosen, care e doctor şi face parte din Consiliul Mondial Evreiesc, îl înjură pe Eminescu… Păi ce ar zice el dacă eu l-aş lua pe Moise pe făraş?
Menechem Begin, fost prim ministru Israel : „Rasa noastra este Master Race. Noi suntem zei divini pe aceasta planeta. Noi suntem atat de diferiti de rasele inferioare, precum sunt ele de insecte. De fapt, comparativ rasa noastra, alte rase sunt bestii si animale. Alte rase pot fi considerate a fii extremente umane. Destinul nostru este de a conduce rasele inferioare. Regatul nostru pamantesc va fi stapanit de liderii nostri cu un sceptru de otel. Masele ne vor linge picioarele si ne vor servi ca sclavi.”
In 1881, francmasonul belgian Flerie scria: “Jos Răstignitul!… Împărăţia lui s-a sfârşit! Nu este nevoie de Dumnezeu!”
“Trebuie sa extirpăm lepra devorantă a creştinismului“, ţipa Gambeta
Dr. Nahum Goldman, (1894-1982), presedinte al World Zionist Organization , avertiza in 1958 la World Jewish Conference in Geneva : „Un declin al puternicului curent anti-semitism sincer , ar putea constiutui un nou pericol pentru supravietuirea evreiasca . Disparitia anti-semitismului va avea efecte foarte negative asupra activitatii noastre”
Manly Palmer Hall (1901–1990), gradul 33, mason, ritul scotian . In 1934, Hall fondeaza Philosophical Research Society. In cartea „The Lost Keys of Freemasonry „, pag. 48, a scris: „Masonul descopera ca energiile vazute ale lui lucifer sunt in mainile sale”
Jewish Chronicle, Londra, 4 aprilie 1919: „Conceptiile bolsevice sunt in majoritatea punctelor in armonie cu ideea de iudaism”. La acea data 477 din ceie 545 de oficialitati bolsevice erau evrei.
Henry Kissinger, la conferinta Bilderberg Group din Evian, Franta, 1991: „Azi, America ar fi scandalizata daca trupele ONU ar intra în Los Angeles pentru a restabili ordinea [referindu-se la protestele din 1991]. Mâine – ea ne va multumi! Asta este cu atât mai evident daca li s-ar spune ca exista o amenintare externa [o invazie extraterestra, sau de ordin terorist], fie ea reala sau doar declarata, care ar ameninta existenta Americii. În acest fel toate popoarele lumii ne vor ruga sa îi scapam de aceasta nenorocire. Toate lumea se teme de necunoscut. Când le vom pune pe tapet acest scenariu, drepturile omului vor fi cedate de bunavoie în favoarea garantarii bunastarii si a sigurantei de catre Guvernul Mondial.”
Henry Kissinger, 1974: “Depopularea trebuie sa fie cea mai mare prioritate a politicii externe pentru lumea a treia “.
Henry Kissinger: „Obiectivul lui Obama este de a dezvolta o strategie completa pentru America in aceasta perioada, cand o noua ordine mondiala poate fi creata. Este o mare oportunitate”
Karl Heinrich Marx (1818–1883), evreu, Germania, celebrul filosof, sociolog, teoretician politic, revolutionar, idol al comunismului. S-a casatorit cu o ruda a lui Nathan Mayer (1777–1836) – fondatorul Rothschild banking family of England. Karl Marx a fost mason, s-a tras dintr-o familie de rabini, dar nici el si nici Engels n-au inventat comunismul. Ei au fost influentati direct de evreul Moses (Moshe) Hess (1812 – 1875) care a fost si unul din fondatorii socialismului. Este unul din creatorii anti-semitismului de tip modern, cititi va rog lucrarea sa On the Jewish Question.
Citat Karl Marx:
„Aburi infernali se ridica si umplu creierul,
Pana cand innebunesc si inima mi se schimba cu desavarsire.
Vezi aceasta sabie?
Printul intunericului mi-a vandut-o.
Pentru mine el este cel care masoara timpul si da semnalul,
Cu tot mai multa indrazneala interpretez dansul mortii.”
Tot el mai scria ca instrumentele de tortura sunt bune deoarece asigura locuri de munca, atat fierarilor cat si calailor…
Dr. Mandelstein la Zionist International Congress 1897: „Evreii isi vor folosi toata influenta si puterea pentru a preveni progresul si prosperitatea tuturor celorlalte natiuni si sunt decisi sa adere catre destinul lor istoric , acela de a cuceri puterea mondiala.”
Albert Pike (1809–1891), mason, gradul 33 ritul scotian ( rit pe care de fapt el l-a transformat dintr-o societate minuscula , la influenta enorma pe care o stim astazi ) a formulat dogma divinităţii lui lucifer în “Morals and Dogma”: „Lucifer, Zeul Luminii, lupta împotriva lui Adonai, Zeul Bibliei; da, Lucifer e Dumnezeu.”
„Lucifer este purtătorul luminii. Nume straniu şi misterios al celui ce este Spiritul întunericului! Lucifer, fiul dimineţii! Este cel care aduce lumina şi în toată splendoarea sa intolerabilă orbeşte pe cei slabi sau sufletele egoiste. ”
Despre francmasonerie Albert Pike sustinea in lucrarea sa “DOGMĂ ŞI RITUAL” ca: „Francmasoneria are două doctrine, dintre care una este ascunsă, cunoaşterea sa fiind rezervată doar Maeştrilor…, iar cealaltă este publică…”
In 1869 a fost unul din liderii de seama ai Cavalerilor Ku Klux Klan (KKK). În octombrie 1901 a fost ridicat în Washington D.C. un grandios monument in cinstea sa.
In 1913 francmasonul Sicar de Plauson spunea: “Este un război pe care trebuie să-l continuăm până la victorie sau până la moarte – e războiul împotriva duşmanilor de totdeauna ai francmasoneriei: toate dogmele, toate bisericile“.
Walther Rathenau scria la 24 decembrie 1921 in Wiener Freie Presse: „Trei sute de oameni foarte apropiati intre ei ghideaza mereu destinele economice ale continentelor si tot ei decid cine le sunt succesorii.”
David Rockefeller, august 1973, New York Times: “Experimentul social din China lui Mao este unul din cele mai importante si de succes din istorie“.
David Rockefeller la Consiliul de Afaceri al Natiunilor Unite, 14 Sept. 1994: “Dar aceasta fereastra de ocazii, în care putem construi o ordine mondiala interdependenta, nu va fi deschisa pentru mult timp. Deja sunt forte puternice care lucreaza si ameninta sa distruga toate sperantele si eforturile noastre de a ridica o structura rezistenta de interdependenta globala.“
David Rockefeller la 5 iunie 1991, spunea cu privire la prestatia presei fata de deciziile Bilderberg Group: “Suntem recunoscatori conducerilor publicatiilor The Washington Post, The New York Times, Time Magazine si altor mari publicatii ai caror directori au participat la intalnirile noastre si au respectat promisiunea lor de discretie pentru ultimii 40 de ani. Ar fi fost imposibil pentru noi sa dezvoltam planul nostru global daca am fi devenit subiecti ai luminilor presei in toti acesti ani, dar lumea este mult mai sofisticata si mai pregatita acum sa inainteze spre o guvernare globala…”
David Rockefeller: „Tot ce avem nevoie este o criza majora, iar natiunile vor accepta Noua Ordine Mondiala”
Guvernatorul Nelson Aldrich Rockefeller (New York), într-un articol intitulat “O chemare la construirea unei noi ordini mondiale” – New York Times, Feb. 1962: “Natiunile Unite, nu au fost si nu sunt capabile sa aduca o noua ordine mondiala, ceruta de evenimentele actuale. Este necesar ca SUA sa preia conducerea tuturor popoarelor si sa puna în practica conceptele si aspiratiile de suveranitate nationala printr-o viziune federala.“
Mayer Amschel Rothschild: „Daţi-mi controlul asupra monedei naţionale şi mi-e indiferent cine face legile!“
Ariel Sharon, fost prim ministru Israel: „Vreau sa va spun ceva foarte clar: Nu va faceti griji de presiunilor americane asupra Israelului. Noi, poporul evreu, controlam America si americanii o stiu.”
George Soros, la Forumul Economic de la Davos, Elvetia, 27 ian. 1995: “Lumea are nevoie de o noua ordine mondiala si va avertizez ca urmeaza o perioada de puternica dezordine în întreaga lume.“
“Război de moarte creştinismului” răcnea Fr. Viviani.
James Paul Warburg, declaratie în fata Senatului SUA pe 7 Feb. 1950: “Vom avea un Guvern Mondial, fie ca ne place, fie ca nu ne place. Singura întrebare este daca acest Guvern Mondial va fi adoptat prin cucerire sau prin accept.”
Vasile Conta: “Noi, dacă nu vom lupta în contra elementului jidovesc, vom pieri ca naţiune.” (Din discursul “Chestia evreiască” împotriva revizuirii art. 7 din Constituţie, ţinut în Camera Deputaţilor, şedinţa din 4 septembrie 1879, publicat în Monitorul Oficial nr. 201/1879).
“[Ţinta supremă a evreilor este să] robească toate celelalte popoare poporului jidovesc [pentru a asigura] stăpânirea lumii întregi de către jidani. […] pretutindenea pe unde au trecut au ruinat, au corupt şi au ajuns chiar până a nimici poporul în mijlocul cărora au trăit […] Trei din patru părţi din jurnalistica lumii se află în mâna jidanilor.” (din Vasile Conta, Opere complecte, Bucureşti, 1914, pp. 652, 657)
Vasile Alecsandri: “Cine sunt năvălitorii, de unde vin şi ce vreau? […] adepţii celui mai orb fanatism religios, cei mai esclisivişti din toţi locuitorii pământului, cei mai neasimilabili cu celelalte popoare ale lumei! […] dorind a face din ţara întreagă o proprietate izraelită? […] Puterea lor e nemăsurată, căci se reazămă şi se întemeiază pe două alte puteri: francmasoneria religioasă şi aurul!”
“Blamul s-ar cuveni nouă, Românilor, dacă […] prin aplicarea unor teorii umanitare, am da înşine o mână de ajutor la îndeplinirea acestui plan. Ţara şi-ar întoarce ochii cu durere de la noi.” (Din discursul împotriva revizuirii art. 7 din Constitutie, ţinut în Senatul României, în şedinta din 10 octombrie 1879, publicat in Monitorul Oficial nr. 230/1879 şi republicat în forma Discurs ţinut în şedinţa Senatului la 10 oct. 1879, cu ocasiunea revisuirei art. 7 al Constituţiunei, Ed. Socec, Bucureşti, 1879)
Alecu Russo: “Prin muncă şi economie şi deci prin galbeni, [ovreiul] a ajuns la un fel de egalitate cu boierimea noastră. […] şărlătăniile, şiretlicurile şi înşelăciunile lui par a-i alcătui caracterul naţional.” (din Opere complete, Bucureşti, Ed. Cugetarea, 1942, pp. 103-4)
Mihail Kogălniceanu: “În Romania, cestiunea jidovilor nu este religioasă; ea este o cestiune naţională şi economică. […] Toţi acei care au vizitat Principatele, şi îndeosebi Moldova, s-au înspăimântat de aspectul trist […] ce-l înfăţişează israeliţii. […] De aceea, nu de astăzi, ci de pururea, în tot timpul şi sub toate regimurile, toţi domnii, toţi bărbaţii de stat ai României […] s-au preocupat de a opri exploatarea poporului român prin alt popor străin lui, prin jidovi”. (Din comunicarea lui Kogălniceanu, care deţinea funcţia de ministru de Interne, adresată Ministrului de Externe referitor la chestiunea evreiască. Publicată de M. Bujoreanu, 1873, sub titlul: “Dispoziţiuni şi circulare”, capitolul X, pp. 813-16).
“Vă spun, domnilor, că nu este nici o cestiune mare pentru Moldova decât cestiunea israeliţilor.” (din Cestiunea israelită înaintea Adunarei Generale a României din 1864, Bucureşti, 1879, p. 19)
Mihail Eminescu: “Noi, din nefericire, suntem convinşi că Europa oficială ştie întreaga stare de lucruri de la noi, […] că agenţii consulari au date statistice mai exacte decât noi înşine, că diplomaţia europeană ştie că noi suntem cei ameninţaţi şi persecutaţi şi evreii cei ameninţători şi persecutori…”
“Un exemplu. D-nul Flaislan ne spune în raportul general al consiliului de igienă că în anul 1878 în Iaşi, au murit 1.454 creştini şi s-au născut 1.093, adică au murit cu 361 mai mulţi de cum s-au născut, pe când din mult persecutaţii evrei s-au născut 1.602 şi au murit 1.428, adică s-au născut cu 174 mai mulţi decât au murit.”
Eminescu îşi încheie articolul din ziarul Timpul din 25 mai 1879, cu blestemul lui Vasile Lupu: “Cine-şi vicleneşte moşia şi neamul mai rău decât ucigaşii de părinţi să se certe […]”
“Aceste uneltiri au făcut pe evrei să piarză până şi pe puţinii lor amici sinceri dintre români. Din momentul însă ce-i vedem aliaţi cu străinii contra ţării în care trăiesc […] pentru a căpăta drepturi, de la străini capete-le!” (1 august 1879).
“Goniţi din marea Împărăţie Rusească, persecutaţi în Germania, rău văzuţi în Austro-Ungaria, evreii trec în cârduri marginile ţării noastre”.
“… naţionalitatea română ca oricare alta are dreptul înnăscut de a-şi apăra moştenirea istorică … Alegerea armelor şi mijloacelor atârnă de timp şi împrejurări…” (13 octombrie 1881)
Din alte articole: “De câte ori se discută cestiunea israelită, scriitorul român are teamă de a vedea vorbele sale interpretându-se ca ură de rasă, ca prejudiţiu naţional ori religios. Întrebăm acum de ce folos, de ce necesitate pot fi evreii, economic şi politic, pentru o ţară a cărei populaţie se stinge din momentul în care ei intră în contact cu ea. Românul e leneş, e imoral, e vicios. De ce însă nu e imoral şi vicios acolo unde nu sunt evrei?”
“… evreul nu merită drepturi nicăiri în Europa, pentru că nu munceşte. […] El e vecinic consumator, niciodată producător.”
“[Evreii] sunt o armie economică, o rasă de asociaţi naturali contra a tot ce nu e evreu […], autoritatea ocultă a statului în stat[…], arma străinilor în contra noastră …”
Din articolul “Camerele actuale de revizuire”: “Cine n-a avut drepturi, nu le are nici astăzi. Evreii, consideraţi pururea ca străini în ţară şi fiind străini în realitate, căci nu vorbesc româneşte în familie, au o lege deosebită de aceea a celorlalţi locuitori şi nu s-amestecă cu ei prin căsătorie, vor rămâne străini până ce nu vor deveni români.”
“… deşi evreii – în numărul lor mare ce a inundat ţara dar mai cu seamă Moldova – constituie un pericol imediat pentru existenţa economică şi naţională a ţării, totuşi, ei constituie mai mult o boală acută decât organică … Evreii se grămădesc în ţările unde semicivilizaţia e unită cu pseudoliberalismul şi fug de civilizaţia adevărată şi de libertatea adevărată.” (Citate extrase din Opera Politică semnată de Mihail Eminescu, publicistică între noiembrie 1877 şi 31 decembrie 1881 în ziarul Timpul, Ed. Academiei, 1985).
“… străini de rit necreştin, [evreii] nu pot pretinde mai mult decât a fi suferiţi [şi] n-au nici o cauză de ase plânge de toleranţa noastră.”
“Ei [evreii] au introdus şi exploatat viciul beţiei în sate, au amestecat băuturile cu materii otrăvite, au înveninat astfel fiziceşte, au corupt moraliceşte populaţiunile noastre. […] Ca rasă străină, ne-au declarat război pe moarte, întrebuinţând în locul cuţitului şi pistolului băuturi falsificate cu otrăvuri.” (Mihai Eminescu, Chestiunea evreiască, ediţie de D. Vatamaniuc, Bucureşti, Ed. Vestala, 1998, pp. 132, 139, 149-150)
Ion Heliade Radulescu: “Nu vedeţi Dumneavoastră că evreii din Englitera şi Franţa nu cer drepturi de cetăţeni în România, ci privilegii, supremaţia…” (din Echilibru între anthitese de I. Heliade Radulescu, Bucureşti, 1859-1869, partea a III-a, titlul “Israeliţii şi jidanii”, cap. X, pp. 380-383).
Bogdan Petriceicu Haşdeu: “Aşa dară, Talmudul prevede pentru jidani purtare împotriva noastră: ‘Dacă sunteţi mai puternici decât creştinii, exterminaţi-i’ […]”
“Peste puţin timp, evreii se înavuţesc, fiind lesne a se înavuţi pentru cine câştigă lesne, pe când industria naţională urmează a merge cu greu, căci păşeşte muncind. […] Bătându-şi joc de respectul altora, Jidanul se îngraşă pe specule, oprite de legislator sau dezaprobate de conştiinţa popoarelor: uzură, contrabandă, prostituţiune. Bătându-şi joc de respectul altora, Jidanul împrăştie în juru-I seminţele corupţiunei: bancrută, spionaj, mită. Bătându-şi joc de respectul altora, Jidanul se usucă în zgârcenie şi mucezeşte în murdărie. Ş-apoi administraţiunile cele mai bune sunt neputincioase contra perfidiei Judaice, căci legile pot pedepsi pe unii indivizi criminali, dar crima unui popor niciodată.” (din Studiu asupra iudaismului. Industria naţională, industria străină, industria evreiească, faţă cu principiul concurenţei, ed. I, Bucureşti, 1866, Tipografia Th. Vaidescu, pp. 30-1 şi ed. a II-a, pp. 110-1).
Costache Negri: “Jidovimea, adică 1/7 parte din poporaţiunea noastră totală, este cea mai tristă lepră cu care ne-au osândit slăbiciunea şi venalitatea noastră”. (din scrisoarea către Lupaşcu trimisă în 12 ianuarie 1869, publicată în volumul C. Negri, de E. Gârleanu, Ed. Minerva, 1909, p. 116).
I. C. Bratianu: “Când ar veni deputaţi israeliţi în Cameră, ei care nu au încă dezvoltate simţămintele româneşti, ei care sunt mai toţi străini în ţara aceasta şi prin limbă, şi prin moravuri, şi prin viaţa lor” […]
“Care din marile puteri ar putea cere de la noi ca, pentru amorul unui principiu, să ne ucidem naţionalitatea?”
“Studenţii cer limitarea numărului evreilor până la proporţia dintre numărul lor şi numărul total al românilor”. (Din discursul pentru menţinerea art. 7 din Constituţie şi respingerea art. 44 al tratalului de la Berlin)
A. D. Xenopol: “Românii nu sunt primiţi în casele jidoveşti decât ca slugi sau hamali”.
“Jidanii practică deci faţă de Români exclusivismul economic cel mai riguros şi nu pot renunţa la el căci le este prescris de însăşi religia lor”. (din La question israelite en Roumanie, A. D. Xenopol, Paris, p. 17).
Vasile Pârvan: “… Căci noi, oamenii foarte conştienţi […] n-avem vreme acum să ne ocupăm cu astfel de nimicuri, precum e cancerul evreesc care distruge ţara Moldovei”… (Despre Evrei, reeditare 1981, p. 98)
Nicolae Iorga: “Evreii s-au aşezat, cum se va vedea, în pâlcuri răzleţe abia în secolul al XVIII-lea.”
“Românul poate face orice şi concura pe oricine, cu o singura condiţie: să fie ajutat de ţara lui…”
“Evreii n-au adus nici un meştesug care să reprezinte o creaţiune şi o tradiţie a lor … În domeniul micii industrii ei erau cârpaci, în domeniul comerţului, ei au fost numai mijlocitori, fără folos, nici-o tovăraşie cu alţii n-a fost admisă decât aceia pentru un act de corupţie.”
“Confundaţi politic cu noi, care am făcut şi mărit Statul, ei, Evreii, aveau datoria de a ieşi din ghetto. Au făcut-o? Nu. Trăiesc mai departe între ei, ca naţie năvălitoare […] ei ne dau, pur şi simplu afară din ţara noastră. Dându-şi seama de puterea lor în creştere, ei ne sugrumă […] şi, ce e mai pierzător, ne falsifică sufletul, ne degradează moralitatea prin opiul ziaristic şi literar…” (din cartea Iudaica).
“[România] nu se putea sinucide dând politiceşte jumătate din ea în puterea evreilor moldoveni, despuind de capitaluri şi uniţi printr-o admirabilă solidaritate de rasă, dar lipsiţi de simţul ordinei de stat, ca şi de respectul faţă de drepturile populaţiei întemeietoare a statului …” (din cartea Istoria evreilor în ţările noastre, Bucureşti, 1913, p. 38)
“Iaşul este locuit pe trei sferturi de evrei. Bogăţia, viaţa, mişcarea este a lor. […] oricât s-ar scurge la noi valul necurat al vânătorilor de câştig, pământul e al nostru. Şi vântul va lua odată pleava pe care el a adus-o, iar noi vom rămâne.” (în Sămănătorul, 10 noiembrie 1904)
“Evreii din România, mai ales cei din Moldova, trăiesc din comerţ, din schimb, din înşelăciune în paguba altora şi se feresc de orice muncă grea. Ei sunt inteligenţi, dar vicleni şi, urmărindu-şi numai interesele, caută să corupă moravurile. Sunt răzbunători şi cruzi, câtă vreme nu simt un pumn viguros apăsându-le pe ceafă…” (în ziarul pe care îl conducea, Neamul românesc, 5 iunie 1907)
Ioan Slavici: “Nu ne-ar rămâne deci decât ca, la un semn dat, să închidem graniţele şi să îi tăiem şi să îi aruncăm [pe evrei] în Dunăre până la cel din urmă om, încât să nu mai rămâie nici sămânţă de dânşii. Aceasta e singura soluţiune, ce după mintea mea sănătoasă îi poate rămâne unui popor trainic în nişte împregiurări ca cele de astăzi.” (din “Soll” şi “Haben”. Cestiunea ovreilor din România, Bucureşti, 1878, p. 73)
Dr. N. C. Paulescu (savant, descoperitorul insulinei): “În Talmud se află legislatia evreiască, iar Cahalul şi Francmasoneria sunt organizaţiile de lucru pentru stăpânirea omenirii.”
“În cuprinsul metodelor lor se găsesc sisteme perfide prin care naţiunile sunt puse să lucreze la propria lor ruină şi la propria lor nimicire.”
Din capitolul “Scrisoare către evrei“: “Un scriitor al vostru evreu: Bernard Lazare, spune în cartea sa Antisemitismul apărută la Paris în 1894: ’Pretutindeni unde jidovii s-au stabilit, s-a dezvoltat antisemitismul’. Şi, după ce face această tristă constatare, el adaugă: ‘Cauzele generale ale antisemitismului trebuie să se afle în însuşi Israel, iar nu în cei ce îl combat’. De altfel, nu e vorba aici de o luptă religioasă. Popoarele politeiste, ca şi popoarele creştine, au combătut, – nu doctrina Dumnezeului Unul, – ci pe jidov.”
“De ce oare ovreiul a fost rând pe rând şi egal maltratat sau urât, de Egipteni şi de Romani, – de Perşi şi de Arabi, – de Turci şi de naţiile creştine? […] Pentru că pretutindeni şi până în zilele noastre, el a fost o fiinţă insociabilă… un exclusiv, …” […] În realitate, ovreiul e urât de toate popoarele, […] pentru că e sclavul hoţiei şi al trufiei […]”
“Dar o chestiune radicală se pune pentru noi, românii: Ce trebuie să facem cu aceşti oaspeţi nepoftiţi care, hodoronc-tronc, s-au instalat în ţară – sau mai bine zis cu aceşti paraziţi rău-făcători cari sunt, în acelaşi timp şi hoţi şi asasini?” (din cartea Sinagoga şi biserica faţă de pacificarea omenirei, Bucureşti, 1923, p. 55)
A. C. Cuza (profesor universitar, decanul Facultăţii de Drept de la Iaşi): “1. Poporul românesc trebuie să stăruie a-şi apăra existenţa împotriva parasitismului jidovesc, care a acaparat toate funcţiile lui economice, care a nimicit clasa de mijloc, care tinde să se ridice în clasă conducătoare, ameninţându-i cultura. 2. Popoarele creştine, în genere, au datoria să se unească pentru a înlătura primejdia care periclitează principiul civilizaţiei lor – de înfrăţire umană – substituindu-i principiul potrivnic, anti-uman, de aservire de către Jidani acelorlalte neamuri în conformitate cu dogma iudaică a poporului ales. […] trebuie să eliminăm pe Jidani pe care e dovedit că nu-i putem asimila şi cu care nici nu putem coopera trăind împreună.” (din Plagiatul poporaţiei. O calomnie More Judaico sau – cum lucrează Cahalul contra Goimilor, după Talmud, Anexă la Jidanii în presă, Vălenii de Munte, Tipografia Neamului Românesc, 1911, pp. XV-XVI)
“Străin ca rasă, adică fiind înzestrat cu anumite însuşiri fizice şi morale, şi astfel zidit încât el nu se asimilează cu nici un popor, jidanii tind să ne înlocuiască în ţările române. Aici dar nu mai este vorba de oinvazie trecătoare, ci de o adevărată cucerire, de o luptă pe viaţă şi pe moarte între două neamuri deosebite, dintre cari unul, evreul, nimiceşte pe celălalt, pe român.” (din cartea Meseriaşul român, Bucureşti, 1893, p. VI)
“Ştiinţa antisemitismului arată că această corcitură [evreul] nu poate servi cu nimic cultura celorlalte naţii, pe care numai o falsifică, denaturând caracterul ei.” (în ziarul Apărarea Naţională, apud Iancu, 2000: 162)
Octavian Goga: “…Emigraţia continuă, nepotolită, metodică, ca dirijată de-un bine chibzuit plan strategic […] Dacă a schiţa un gest de apărare împotriva ei înseamnă a ne lipi pe frunte pecetea de ‘antisemiţi’ … şi denuntaţi Europei ca huligani …” (p. 291)
“Reacţiunea a trebuit să vină şi la noi. Mişcarea tinerilor universitari e cea mai eclatantă dovadă a situaţiei schimbate. S-ar părea ca orizontul se înseninează din nou şi sufletul de idealism de pe vremea Mărăşeştilor ne înviorează iarăşi.” (p. 305) (din Mustul care fierbe, Ed. Scripta, 1992)
Nichifor Crainic: “[Evreii] ne pretind indiferenţa de rasă şi religiune, [care] înseamnă tâmpirea conştiinţei morale şi spirituale […] Aceasta e toleranţa democratică, toleranţă întruchipată în doctrina iudeo-francmasonică.” (din cartea Ortodoxie şi etnocraţie din 1938, ed. Constantin Schifirneţ, Bucureşti, Ed. Albatros, 1997, p. 145)
Mitropolitul Irineu Mihălcescu: “Francmasoneria s-a schimbat însă la faţă şi a luat înfăţişări diferite şi a urmărit alte scopuri, datorită elementului evreiesc care a pătruns în ea şi a aservit-o intereselor evreiesti.”
“Într-adevăr, evreii, care au pus stăpânire în toate ţările, pe finanţe, industrie, comerţ, presă etc., nu puteau lăsa să le scape din mână un instrument de dominaţie aşa de minunat […].”
“Evangheliile trebuie arse – scrie un rabin – fiindcă păgânismul e mai puţin periculos pentru credinţa evreiască decât Creştinismul.” (din cartea Teologia Luptatoare, Ed. Episcopiei Roman şi Huşi, 1994, pp. 165-74).
Mircea Eliade: “Ar fi absurd să te aştepţi ca evreii să se resemneze de a fi o minoritate cu anumite drepturi şi cu foarte multe obligaţii, după ce au gustat din mierea puterii şi au cucerit atâtea posturi de comandă. […] Ştiu foarte bien că evreii vor ţipa că sunt antisemit, iar democraţii că sunt huligan sau fascist.” (în Vremea, 19 septembrie 1936)
“Cred în destinul neamului românesc, de aceea cred în biruinţa mişcării legionare…Poate neamul românesc să-şi sfârşească viaţa în cea mai tristă descompunere pe care ar cunoaşte-o istoria, surpat de mizerie şi sifilis, cotropit de evrei şi sfârtecat de streini, demoralizat, trădat, vândut penru câteva sute de milioane de lei?” (din articolul “De ce cred în biruinţa Mişcării Legionare”, în Buna Vestire, 17 decembrie 1937)
Emil Cioran: “Omeneşte nu ne putem apropia de ei, fiindcă evreul este mai întâi evreu şi apoi om. […] În toate evreii sunt unici: n-au pereche în lume, gârboviţi de un blestem de care nu e responsabil decât Dumnezeu. Dacă aş fi evreu, m-aş sinucide pe loc.”
“… regimul democratic al României n-a avut altă misiune decât să apere pe evrei şi capitalismul iudeo-român.” (din cartea Schimbarea la faţă a României, 1936, pp. 132, 133)
Lasă un răspuns